Pre základnú funkčnosť, spríjemnenie používania webu, analytické účely a v prípade udelenia súhlasu aj na účely cielenia reklamy využívame súbory cookies. Nastavenie vlastných preferencií cookies môžete kedykoľvek upraviť odkazom v spodnej časti stránok.
slovak czech
 

www pesiazona.sk najväčšia nákupná zóna na webe

Podporuje mojeID

TOVAR V AKCII

cena 610,22 € (18 383,61 Sk)
SKLADOM
cena 1 386,16 € (41 759,34 Sk)
NIE JE SKLADOM
cena 94,66 € (2 851,61 Sk)
NIE JE SKLADOM

KONTAKTY

Chytré elektro s.r.o.
U Húštíka 305
Vacenovice, 696 06, ČR
tel: +420 728 503 775
napíšte nám

NAJPREDÁVANEJŠÍ

cena 10,99 € (331,08 Sk)
NIE JE SKLADOM
cena 54,99 € (1 656,63 Sk)
SKLADOM
cena 118,90 € (3 581,98 Sk)
SKLADOM

ANKETA

Ako ste sa o nás dozvedeli?

google.sk 25% zoznam.sk 25% vyhľadávače cien 26% iným spôsobom 24%

» Obchodné podmienky
Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky pre nákup v internetovom obchode

1) VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

Kupujúcim je buď spotrebiteľ alebo podnikateľ . Spotrebiteľ je fyzická osoba , ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy nekoná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti .

Všetky právne vzťahy predávajúceho so spotrebiteľom výslovne neupravené týmito obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č 40 / 1964 Zb . , Občiansky zákonník , ako aj súvisiacimi predpismi .
Podnikateľom je buď osoba zapísaná v obchodnom registri , alebo osoba , ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia , alebo osoba , ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov , alebo osoba , ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu .

Právne vzťahy predávajúceho ( Chytré elektro s.r.o. ) s kupujúcim , ktorým je podnikateľ , výslovne neupravené týmito obchodnými podmienkami ani zmluvou medzi predávajúcim a kupujúcim sa riadia príslušnými ustanoveniami zák . č 513/1991 Zb . , Obchodného zákonníka v znení jeho neskorších predpisov , ako aj súvisiacimi predpismi . V prípade rozporov medzi obchodnými podmienkami a individuálnou zmluvou , má prednosť text individuálne zmluvy .

2) OBJEDNÁVANIE TOVARU A SLUŽIEB

Ponúkame vám otváraciu dobu 24 hodín denne k nákupu v našom internetovom obchode priamo z vášho domova.

Vybranú elektroniku môžete objednať pomocou nákupného košíka, e-mailu alebo písomne na našej adrese.

Predmetom zmluvy je tovar uvedený v kúpnej zmluve – objednávke. Informácie o rozmeroch, váhe a ďalšie údaje uvedené v popise výrobkov na našich stránkach, v katalógoch, prospektoch alebo ďalších tlačených materiáloch, pochádzajú od výrobcov a našich dodávateľov. Pokiaľ sa tieto údaje odlišujú od skutočnosti, e-shop za tento fakt nenesie zodpovednosť. V prípade väčších nezrovnalostí vás bude zástupca nášho obchodu neodkladne kontaktovať.

Internetový obchod www.chytreelektro.sk sa zaväzuje, že svojím zákazníkom dodá elektroniku v neporušenom stave a v zhode so špecifikáciami a vlastnosťami obvyklými pre tento druh tovaru, podľa Predpisov a nariadení platných na území Slovenskej republiky.

Elektronická objednávka sa stáva platnou vo chvíli, keď sú vyplnené všetky požadované údaje v objednávkovom formulári. Táto objednávka sa stáva návrhom kúpnej zmluvy. Formálnym potvrdením tejto zmluvy kupujúcim je uzavretá kúpna zmluva, ktorá je naplnená dodaním elektroniky na adresu uvedenú kupujúcim.

V niektorých prípadoch si predajca vyhradzuje osobné alebo telefonické overenie objednávky, zvlášť v prípadoch, kedy je cena za celú objednávku vyššia než obvykle. V takýchto prípadoch môže byť požadovaná záloha.

3) POTVRDENIE OBJEDNÁVKY

Objednávka uskutočnená zákazníkom v e-shope www.chytreelektro.sk je prijatá do 24 hodín od podania a následne je kupujúcemu zaslaný potvrdzujúci e-mail. V deň, kedy je elektronika expedovaná, je o tejto skutočnosti kupujúci informovaný. V prípade, že k odoslaniu elektroniky z nejakého dôvodu nedôjde, bude zákazník neodkladne kontaktovaný správcom e-shopu.

Potvrdením objednávky zákazník súhlasí s týmito obchodnými podmienkami a dáva našej spoločnosti súhlas so spracovaním osobných údajov.

4) ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY

Zákazník má právo zrušiť objednávku do 24 hodín od podania, bez udania dôvodu. Urobiť tak môže e-mailom. Pri zrušení objednávky je potrebné uviesť meno, e-mail, z ktorého bola objednávka uskutočnená a popis objednanej elektroniky.

Prevádzkovateľ obchodu chytreelektro.sk, spoločnosť Chytré elektro s.r.o. Je oprávnená jednostranne zrušiť objednávku najmä v týchto prípadoch:

  • vypredaný tovar na sklade

  • chybne zadaná cena produktu

  • technický problém aplikácie

 

5) BALNÉ, POŠTOVNÉ A DOPRAVA, PLATBY

Balné: nie je v e-shope www.chytreelektro.sk spoplatňované, je teda ZADARMO.

 

Poštovné a doprava: Objednaný tovar je zaslaný na základe Vami vybranej možnosti dopravy u jednotlivých položiek nákupu. Cena za poštovné je započítaná automaticky a kupujúci je s ňou pri objednávaní tovaru oboznámený. U objednávok nad 140,-€ vrátane DPH je doprava SK poštou ZADARMO.

  • Slovenská pošta, balík na adresu (2-3 prac. dni) - cena poštovného je 4,90 €, pre objednávky do 140,- € vrátane DPH.

  • Slovenská pošta, balík na poštu (2-3 prac. dni) - cena poštovného je 4,80 €, pre objednávky do 140,- € vrátane DPH.

  • chly (obchodný) balík EMS (1-2 prac. dni) - cena poštovného je 7,90 € vrátaneDPH. Zadarmo nad 300,- € vrátane DPH.

Akceptované spôsoby platieb

  • Platba na dobierku - v prípade, že uprednostňujete platbu na dobierku, Vaša objednávka bude vybavená obratom. Príplatok za dobierku je 1,30 €. O odoslaní zásielky budete informovaní v deň, kedy bude zásielka podaná na pošte. U objednávok nad 1000,-€ vrátane DPH nie je možné platiť dobierkou.

  • Platba prevodom - pokiaľ ste zvolili ako spôsob úhrady platbu prevodom, žiadame Vás o úhradu čiastky uvedenej v objednávke na účet č: 3184806757 / 0200 vedený u spoločnosti VÚB banka a.s. . Ako variabilný symbol uveďte číslo objednávky. Hneď po pripísaní čiastky na náš účet Vám bude zásielka expedovaná. O odoslaní zásielky budete informovaní emailom alebo SMS správou. Platbu vykonávajte výhradne v mene EUR, ak nie je vopred dohodnuté inak. V prípade platby zo zahraničia prosím nenastavujte bankové poplatky na SHA alebo BEN, ale na OURAk platíte vopred objednávate tovar ako platca DPH v SR, čiastku uhraďte prosím bez DPH!

 


6) DODACIA LEHOTA

Dodacia lehota elektroniky, zakúpenej v našom e-shope, je od 2 do 21 dní, ak to nie je uvedené inak. Obvyklá doba dodania je 3 až 4 dni. V prípade, že niektorý tovar nemáme skladom, je o tom kupujúci neodkladne informovaný.

7) VÝMENA TOVARU

V prípade potreby je možné nepoužitý tovar vymeniť za iný druh. Elektroniku stačí zaslať doporučeným balíkom (nie na dobierku!) na adresu e-shopu. Náklady spojené s výmenou elektroniky za inú hradí kupujúci.

8) ZMLUVNÉ POKUTY ZA NEPREVZATIE ZÁSIELKY

Každá objednávka je záväzná (Občiansky zákonník § 544-545, zákon č. 40/1964 Zb.) podľa našich obchodných podmienok. Zákazníci, ktorí si objednajú tovar a nezaplatia objednávku, prípadne si následne neprevezmú expedovanou zásielku na dobierku, môžu byť zverejnení v registri dlžníkov a bude požadovaná úhrada vzniknutých nákladov na odoslanie tovaru a manipulačný poplatok (tzv. zmluvná pokuta) vo výške 4,- €. Odoslaním objednávky súhlasíte s našimi obchodnými podmienkami a zmluvnou pokutou v spomínanej výške. Upozorňujeme, že všetky nesplatené pohľadávky (neuhradené zmluvné pokuty), môžu byť podstúpené zmluvnou spoločnosťou k vymáhaniu pohľadávok, vrátane všetkých nákladov s tým spojených. Objednávku môžete stornovať do max. 24 hod. od objednania.

9) REKLAMÁCIE A ZÁRUKA

Prípadné reklamácie sú posudzované individuálne a v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný prípadné nedostatky a poškodenia ohlásiť predávajúcemu hneď po prevzatí tovaru. Za poškodenie spôsobené prepravcom e-shop nezodpovedá. Zariadenie k reklamácii je kupujúci povinný zaslať bezodkladne po zistení závady na výrobku . Ďalšie používanie výrobku so zistenou závadou sa neodporúča , pretože môže dôjsť k jeho ďalšiemu poškodeniu . Ak kupujúci bude zariadenie, ktoré chce reklamovať , používať dlhšie ako 7 dní ďalej od zistenia vady, je predávajúci oprávnený účtovať poplatky , ktoré mu vzniknú s ušlú zárukou tovaru . Výnimku tvoria iba prípady , na ktoré sa predávajúci s kupujúcim dohodnú inak .

Na celý sortiment elektroniky je poskytovaná záruka 24 mesiacov, pokiaľ nie je stanovené inak. Do záručnej opravy bude prijatý len kompletný tovar, so sprievodnou dokumentáciou a v originálnom obale. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné chyby.

Do záručnej opravy nebude prijatý tovar:

- poškodený živlami ako je voda, oheň, blesk nebo iný elektrický výboj a podobne

- nevyčistený, nezbavený všetkých nečistôt a hygienicky závadný (Spoločnosť Chytré elektro s.r.o. je oprávnená odmietnuť prevziať k reklamácii tovar, ktorý nebude spĺňať vyššie uvedené zásady všeobecnej hygieny o opatreniach proti prenosným chorobám.)

- s uplynulou záručnou lehotou v deň predloženia (doručenia) tovaru k reklamácii

- mechanicky poškodené (roztrhnuté, poškrabané, prepálené atď.)

- bez doloženia pôvodu nákupu

- poškodený nesprávnym použitím v rozpore s návodom k použití alebo bežnými zásadami používania daného tovaru

- poškodený neodborným servisnom zásahom (napr. zmena FW zariadenia za neoficiálnu verziu FW)

- poškodený zanedbaním starostlivosti o tovar (údržby tovaru)

- poškodený zapojením do elektrickej siete neodpovedajúcej príslušnej norme či „prepólovaním“ batérií

Neposielajte prosím reklamácie na dobierku, taká zasielka nebude prijatá!

 

Na čo sa záruka nevzťahuje + výnimky skupín tovaru:

  • batérie a batériové články, kde je ako záručná doba udávaná životnosť výrobku (obvykle kratšia než zákonná záruka - 6 mesiacov)

  • spotrebný materiál, kde je ako záručná doba udávaná trvanlivosť výrobku (doba, do uplynutia ktorej výrobca zaručuje nezmenené vlastnosti - 6 mesiacov)

  • poruchy vzniknuté bežným opotrebením

  • poruchy vzniknuté nesprávnym použitím výrobku

  • pokial displej obsahuje najviac 2 obrazové body (pixely), ktoré sa farebne líšia, alebo je poruchový 1 pixel (stále svieti bez ohľadu na zobrazovanú farbu, alebo je vypálený). V prípade věšího počtu zobrazovaných bodov sa vada považuje za výrobnú chybu.
  • na produkty dodané kupujúcemu ZADARMO ( darček k výrobku ako je napr. príslušenstvo, služby poskytované ZADARMO, softvérový produkt poskytovaný ZADARMO napr. LED lampička, ochranná fólia, hry, aplikácie atď ...).

V prípade neoprávnenej reklamácie si predávajúci vyhradzuje právo účtovať všetky priame náklady spojené s vybavením tejto reklamácie.

Postup pri reklamácii:

1) informujte nás o reklamácii e-mailom alebo písomne. Ak na daný produkt existuje autorizovaný servis, odporúčame kontaktovať priamo naň. Spoločnosť Chytré elektro s.r.o. ich služby tiež využíva a všetko tak prebehne rýchlejšie a bez zbytočných prieťahov. Autorizované servisy osvedčená strediska, ktoré navyše ponúkajú pri reklamáciách vyššiu úroveň servisu a flexibilitu.


Autorizované servisy pre produkty PocketBook nájdete tu: Autorizované servisy PocketBook

2) tovar zabaľte do originálneho obalu, vrátane úplného príslušenstva dodaného s tovarom. Pri reklamácii výrobkov Amazon Vám zašleme reklamačný protokol, ktorý nám po vyplnení musí byť spolu s tovarom zaslaný. Pokiaľ sa jedná o tovar, pri ktorom bol priložený záručný list výrobcu, tak aj záručný list výrobcu a nezabudnite priložiť kópiu doručenky alebo iného dokladu o tom, kedy Vám bol tovar dodaný a podrobný popis poruchy výrobku.

2) tovar zašlete ako doporučený balík (nie na dobierku!) na adresu e-shopu.

3) priložte doklad o zakúpení reklamovaného tovaru v našom obchode, prípadne reklamačný protokol (Amazon)

4) Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr však do 30 dní od jej prijatia naším e-shopom podľa postupu Pojednávanie o reklamácii uvedenom nižšie.

5) Po vybavení reklamácie je kupujúci predávajúcim kontaktovaný e-mailom, a vybavenú reklamáciu predávajúci kupujúcemu zašle štandardným balíkom Slovenskej pošty. Ak si kupujúci zásielku s reklamovaným tovarom neprevezme, s predávajúcim nekomunikuje, prípadne je na uvedených kontaktoch nedostupný, vyhradzuje si predávajúci právo reklamáciu zrušiť a s tovarom naložiť ako uzná za vhodné.

Reklamácia v autorizovanom servise:

V prípade reklamácie v autorizovanom servise postupuje kupujúci podľa reklamačného poriadku alebo pokynov autorizovaného servisu. Kupujúci berie na vedomie, že predávajúci nie je v takomto prípade schopný ovplyvniť úspešné vyriešenie reklamácie v autorizovanom servise.

Pojednávanie o reklamácii

1. O riadne uplatnenej reklamácii kupujúceho u predávajúceho rozhodne reklamačné oddelenie ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto doby sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie poruchy. Reklamačné oddelenie vedie sprievodnú evidenciu došlých reklamácií.
2. Reklamáciu, vrátane odstránenia poruchy, musí reklamačné oddelenie vybaviť bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na dlhšej lehote.
3. Ak ide o poruchu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola riadne a včas odstránená, a reklamačné oddelenie má povinnosť poruchu bez zbytočného odkladu odstrániť. Ak to nie je vzhľadom k povahe poruchy úmerné, môže reklamačné oddelenie k žiadosti kupujúceho vec vymeniť, alebo ak sa týka porucha len súčasti veci, vymeniť súčasť. Ak takýto postup nie je možný, môže reklamačné oddelenie poskytnúť k žiadosti kupujúceho primeranú zľavu alebo má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť.
4. Ak ide o poruchu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby mohla byť kúpená vec riadne užívaná ako vec bez chyby, má kupujúci právo, aby mu reklamačné oddelenie vec vymenilo, alebo môže od zmluvy odstúpiť.
5. Tie isté práva prináležia kupujúcemu, ak ide o poruchy odstrániteľné, ale kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie poruchy po oprave alebo väčší počet chýb vec riadne užívať.
6. Ak ide o iné poruchy neodstrániteľné, a ak kupujúci nepožaduje výmenu veci, má právo na primeranú zľavu z ceny alebo môže od zmluvy odstúpiť.

Záverečné ustanovenia reklamácií

1. Tieto vyhlásené reklamačné podmienky sa vzťahujú na všetky kúpne zmluvy uzatvorené v našom e-shope a tvoria ich prílohu, ak nie sú priamo v kúpnej zmluve dohodnuté iné individuálne reklamačné podmienky kúpnej zmluvy.
2. Príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka a zákona o ochrane spotrebiteľa majú prednosť pred ustanoveniami tohto reklamačného poriadku, ak sú s nimi v rozpore.
3. Tieto reklamačné podmienky vyhlasuje predávajúci ku dňu 1.3. 2012 s tým, že sú publikované na www.chytreelektro.sk tak, aby každý kupujúci mal možnosť sa s ich obsahom oboznámiť ešte pred uzatvorením kúpnej zmluvy.

Snažíme sa byť Vám – zákazníkom, pokiaľ možno čo najbližšie. Dobre vieme z vlastných skúseností, aké nepríjemné je uplatňovať na nejaký tovar reklamáciu. Pokiaľ sa akýkoľvek problém vyskytne, verte, že nás to mrzí a urobíme všetko pre nápravu k Vašej spokojnosti.

Alternatívne riešene sporov (ARS)

1. Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@chytreelektro.cz), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.


2. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.


3. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

10) NÁKLADY NA POUŽITIE KOMUNIKAČNÝCH PROSTRIEDKOV NA DIAĽKU

Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefonické hovory a pod.) si hradí kupujúci sám.

11) PLATNOSŤ PONUKY PREDAJA A CIEN TOVARU

Ponuka predaja tovaru a ceny tohto tovaru zostávajú v platnosti po dobu, kedy sú zobrazované na webovom rozhraní obchodu www.chytreelektro.sk alebo do vypredania zásob.

12) CENNÍK ADMINISTRATÍVNYCH ÚKONOV a ÚKONOV TECHNIKA (ceny vr. DPH)

- Zmena fakturačných údajov po plnení kúpnej zmluvy - prevzatia veci kupujúcim a zaslanie dokladu s novými fakt.údaji. Cena za úkon 4 EUR . Nemožno vyžadovať zmenu fakturačných údajov z kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom na spotrebiteľa.

- V prípade zmeny fakt.údajů na kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom je potrebná písomná žiadosť kupujúceho s uvedenými fakturačnými údajmi, ktoré sa majú meniť.

- Vyhľadanie, vystavenie a zaslanie odpisu dokladu o kúpe (faktúry). Cena za úkon 8 EUR

- Práca technika 8 EUR za každú začatú hodinu.


NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV