Dochadzka.online - Cappuccino Váš partner v podnikaní, ktorý chodí vždy načas!

Kód: 8151
24,90 € / mesačne 20,75 € bez DPH
Ihneď na stiahnutie
Môžeme doručiť do:
22.4.2024
Možnosti doručenia

Kontrola odpracovanej doby Vám zaberie už iba zlomok Vášho času. Ten viete následne investovať vo Vašej firme oveľa efektívnejšie.

Detailné informácie

Preukázaná spokojnosť
Preukázaná spokojnosť
u stoviek zákazníkov.
Rychlé doručení
Rýchle doručenie
Pri objednávke do 13:00 odosielame v ten istý deň.
Všetko skladom
Všetko skladom
Všetky produkty máme na sklade na Slovensku.

Podrobný popis

30 dní ZADARMO na vyskúšanie

Naše cenové balíky sú jednoduché a môžete ich kedykoľvek zmeniť.

Balík Cappuccino obsahuje:

  • 30 užívateľov
  • 5 admin účtov
  • 5 prevádzok
  • Evidencia stravných lístkov
  • Výpočet časového fondu
  • Automatická záloha dát
  • Automatické aktualizácie
  • Telefonická a emailová podpora
  • Homeoffice účty
  • Vyskúšať zadarmo

Nevyhovuje Vám ani jeden z našich ponúkaných balíkov?

Kontaktujte nás a my Vám vytvoríme balík na mieru.

 

promo-figure-2-upravene

Žiaden nadbytočný hardware

Určite máte vo Vašej firme / prevádzke existujúci PC, PC pokladnicu, tablet, alebo smartphone. Našu službu dochadzka.online viete spustiť na ktoromkoľvek z týchto zariadení. Postačí iba pripojenie k internetu. Nepotrebujete zakupovať žiaden nadbytočný hardware.

Potrebujete, aby sa každý Váš zamestnanec prihlasoval na svojom PC, alebo sa všetci budú prihlasovať na jednom, na to určenom zariadení? Naša služba nie je limitovaná počtom zariadení, na ktorých sa bude používať.

Nepotrebujete žiadnu inštaláciu, služba je online, vždy v aktuálnej verzií a prístupná odkiaľkoľvek. Vaše dáta sú pravidelne zálohované a nehrozí strata Vašich údajov.

promo-figure-1upravene

Ani minútu navyše

Informácia o presnom čase, ktorý Vaši zamestnanci naozaj strávili na pracovisku je pre Vás veľmi dôležitá:

S našou službou si viete nastaviť pevnú, alebo mimoriadnu prevádzkovú dobu. Pomocou nej dochádzka vie v akom čase majú byť Vaši zamestnanci na pracovisku. Prípadné „odpípané“ skoršie príchody, sa tak začnú počítať až po začiatku pracovného času.

Rovnako aj neskorší odchod z práce sa eviduje ako nadčas, až po vami zvolenom časovom intervale. Presné snímania vám ale neuniknú, vždy sú v systéme zaznamenané.

Chcete dochádzku zaokrúhľovať? Nastavte si zaokrúhľovanie príchodov a odchodov podľa vami zvolených pravidiel.

promo-figure-3upravene

Jednoduchý export

Všetky prehľady viete ľahko uložiť do .xls (otvoríte napr v: excel, openoffice, numbers…), alebo .pdf. Tieto súbory môžete poslať ako podklady pre mzdy Vášmu účtovníkovi
Priamy export údajov do mzdových programov (Mrp. Olymp a iné…)

Pre náročnejších klientov vieme poskytnúť API rozhranie na prepojenie s vašimi ERP systémami.

Poskytujeme aj Integráciu do Microsoft Power BI.

dashboard-1024x636

Ako Vám dochadzka.online môže pomôcť?

Jedným zo základných pilierov úspešného podnikania je kontrola, prehľad a odmeňovanie zamestnancov.

našou službou jednoducho a hlavne rýchlo získate prehľad nad príchodmi, odchodmi a návykmi Vašich zamestnancov, odpracovaným časom, čerpaním stravného, dovoleniek, alebo aktuálnymi neprítomnosťami na pracovisku

Kontrola odpracovanej doby Vám zaberie už iba zlomok Vášho času. Ten viete následne investovať vo Vašej firme oveľa efektívnejšie.

promo-figure-4upravene

dochadzka.online je vždy po ruke

Prehľady z Vašich prevádzok máte vždy dostupné v reálnom čase. Stači Vám k tomu smartfón, tablet, PC, alebo Mac bez nutnosti inštalovania aplikácie.

Všetko máte dostupné online.

 

Funkcie nášho systému pripravené priamo pre Váš biznis!

Gastro prevádzky
Reštaurácie, kaviarne, bary, puby, hotely, bistro, fast food…

  • výpočet hrubej mzdy podľa opracovaných hodín
  • možnosť nastavenia prevádzkovej doby a výpočet skutočne odpracovaného času
  • možnosť nastavenia časového fondu aj na krátky a dlhý týždeň
  • preddefinované aj vlastne prerušenia (Fajčiarska, PN, Lekár, Dovolenka,,…)
  • jednotlivé a hromadné prehľady s exportom
  • prehľadný pracovný kalendár
  • zaokrúhlovanie príchodov a odchodov

Retail a siete prevádok
Retail a siete prevádzok

  • všetky prevádzky a zamestnanci prepojení v jednom online systéme
  • evidencia nepravidelného pracovného času (krátky – dlhý týždeň)
  • možnosť prepojenia cez API rozhranie
  • administrátorské účty a možnosť priradiť im konkrétne prevádzky
  • voliteľné úrovne prístupových práv
  • možnosť snímania príchodov a odchodov priamo na pokladnici
  • preddefinované aj vlastné prerušenia (PN, Lekár, Dovolenka, Fajčiarska,…)
  • schvaľovanie dovoleniek a iných prerušení
  • evidencia a nápočet stravných lístkov
  • uzamykanie dochádzky
  • zaokrúhľovanie príchodov a odchodov
  • možnosť rozdelenia zamestnancov na nákladove strediská
  • prepojenie z analytickými nástrojmi – Microsoft Power Bi
  • export dochádzky priamo do mzdových programov

Stavebníctvo a remeslá
Stavebníctvo a remeslá

  • možnosť snímať dochádzku aj na vlastných mobilných zariadeniach
  • hromadné prihlasovanie zamestnancov v pracovnej skupine
  • možnosť zaradenia do pracovnej skupiny
  • výpočet hrubej mzdy podľa odpracovaných hodín
  • zaradenie zamestnancov do nákladových stredísk
  • automaticke doplnenie obednej prestávky
  • evidencia stravných lístkov
  • označovanie zamestnancov pomocou štítkov – tagov
  • voliteľné úrovne prístupových práv
  • export dochádzky priamo do mzdových programov
  • zaokrúhľovanie príchodov a odchodov
  • uzamykanie dochádzky
  • evidencia prác na projektoch

Freelanceri, živnostníci a služby
Freelanceri, živnostníci a služby

  • časová a kusová evidencia prác na rôznych projektoch a zákazníkoch
  • prehlad odpracovaných prác voči jednotlivým klientom / zákaznikom – výborné ako podklad k fakturácii.
  • nie je potrebné napĺňať číselníky s úlohami, systém ich vytvára automaticky
  • prehľadný pracovný kalendár každého zamestnanca
  • sledovanie svojej produktivity, alebo produktivity zamestnancov
  • možnosť priradenia pravidelných, alebo jednorazových nákladov
  • neobmedzený počet projektov a úloh
  • detailne prehľady práce každého zamestnanca

 

Často kladené otázky - FAQ

Môžem si dochádzku vyskúšať aj bezplatne?

Áno, dochadzka.online je možné si bezplatne vyskúšať v plnej funkcionalite na skúšobné obdobie jedného mesiaca. Po uplynutí tohto obdobia môžete ďalej plynule prejsť na platenú (komerčnú) verziu. Všetko pre Vás zabezpečí naš tím dochadzka.online

Čo sa stane ak po skúšobnom období nebudem chcieť službu využívať?

Skúšobné obdobie Vás nezaväzuje k žiadnym povinnostiam. Ak sa rozhodnete našu službu ďalej nevyužívať, jednoducho zrušíte svoju registráciu. Žiadne Vaše dáta nebudeme ďalej uchovávať a spracovávať.

Akým spôsobom sa zamestnanci prihlasujú do dochádzky?

Zamestnanci sa môžu do dochádzky na svojom pracovisku prihlásiť jednoducho pomocou PIN kódu, alebo použiť RFID karty, prípadne čipy. Pokiaľ chcete aby mali zamestnanci k svojím dochádzkam prístup napr. zo svojho mobilného telefónu, prihlásia sa svojím homeoffice účtom cez email a heslo.

Ako si vytvorím svoju vlastnú dochádzku?

Na vytvorenie svojej databázy postačí iba kliknúť na tlačidlo registrácia, kde zadáte Vašu emailovú adresu a heslo ktorým sa budete do ADMIN časti našej služby prihlasovať. Po prvom prihlásení Vás úvodnými nastaveniami prevedie náš sprievodca.

S úvodným nastavením Vám pomôže aj toto video.

 

Používateľská príručka

 

*Cena je platná pri objednávke na 12 mesiacov.

Ako začať s dochadzka.online a ako to funguje?

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Len registrovaní užívatelia môžu pridávať články. Prosím prihláste sa alebo sa registrujte.

Nevypĺňajte toto pole: