Servisné stredisko a reklamácie

Ak ste zaznamenali neštandardné správanie svojho prístroja alebo bol vystavený nehode, bude nutné tento prístroj reklamovať. Dôležité informácie nájdete v kapitole VII. obchodných podmienok obchodu ChytreElektro.sk.

ChytreElektro.sk využíva na prijímanie a vybavovanie sťažností vlastné servisné stredisko, ktorého adresu a kontakty nájdete nižšie. Tu sa nemusíte obávať, servisné stredisko pre náš e-shop zabezpečuje renomovaný a profesionálny servis Mipoint. Tento servis s dlhoročnými skúsenosťami patrí k najväčším v Českej republike a sídli v Brne.

A teraz dôležité pokyny k samotným reklamáciám:

  • Vždy odporúčame nás informovať o poruche či probléme vopred na nižšie uvedenom tel. čísle alebo emaile. Niektoré stavy či závady nie je nutné k reklamácii zasielať či odovzdávať, ale je možné ich vyriešiť aj na diaľku, čo šetrí peniaze aj čas obom stranám.

  • Pre všetku komunikáciu, ktorá sa týka Vašej reklamácie, opravy či technickej otázky, prosím použite iba kontakty nižšie, ktoré sú na naše servisné stredisko. Tu sú pracovníci pripravení vám pomôcť s vašim problémom či otázkou.

    K zasielanému tovaru priložte vyplnený reklamačný formulár - tzv. potvrdenie o prijatí. Ten si môžete stiahnuť tu. Prípadne ju pošlite ako podpísaný sken na nižšie uvedený e-mail.

Dôležité upozornenie - Pred uplatnením samotnej reklamácie je nevyhnutné:

Predtým než začnete s procesom reklamácie, je kľúčové vykonať niekoľko dôležitých krokov pre správny priebeh:

Odstránenie Telefónu z Apple ID (v prípade iOS):

  • Uistite sa, že ste odstránili telefón z Apple ID, aby ste predišli akýmkoľvek potenciálnym problémom pri reklamácii.

Odstránenie Zariadenia z Google Účtu (pri systéme Android):

  • V prípade systému Android je nevyhnutné odstrániť zariadenie z Google účtu. To zaistí plynulý priebeh reklamačného procesu.

Deaktivácia Účtu Priamo od Výrobca (Xiaomi, Samsung, atď):

  • Ak používate zariadenie od konkrétneho výrobcu, ako napríklad Xiaomi alebo Samsung, deaktivujte účet priamo u výrobcu. To je ďalší krok k bezproblémovému spracovaniu reklamácie.

Deaktivácia Ochranu Prístroje (gesto, odtlačok, pin, atď.):

  • Uistite sa, že ste deaktivovali všetku ochranu prístroja, ako sú gestá, odtlačky prstov, PIN kódy, atď. V tomto stave môže byť zariadenie nepoužiteľné pre akýkoľvek servisný zásah, a preto tieto kroky predídu prípadným komplikáciám.

Tieto opatrenia sú kľúčové pre hladký priebeh reklamačného procesu a umožnia rýchle a efektívne riešenie vášho problému. Ďakujeme za vašu spoluprácu a porozumenie.

Google účet - jeho odobratie z telefónu na diaľku
1.prihláste sa na počítači do svojho účtu Google
2. v navigačnom paneli vľavo kliknite na Zabezpečenie
3. V rámčeku Vaše zariadenie zvoľte Spravovať zariadenie
4. vyberte Zariadenie
5. zvoľte Odstrániť
6. potvrďte voľbu

 

Xiaomi účet - jeho odobratie z telefónu na diaľku
1. na počítači v prehliadači zadajte https://i.mi.com/
2. kliknite na Sign in with Mi Account
3. zadajte prihlasovacie meno (väčšinou je to celá emailová adresa) a heslo
4. vyberte ikonu Find device
5. v pravom hornom rohu sa Vám zobrazí Váš telefón, kliknite na offline
6. v pravom hornom rohu vyberte ikonu s tromi bodkami
7. vyberte Turning off Find device a potvrďte OK
8. v pravom hornom rohu zvoľte ikonu pre (s) fotografiu a vyberte My space and devices
9. v My devices vyberte reklamovaný telefón a potvďte delete
10. odhláste sa zo stránky Mi Cloud

 

Pre zaslanie tovaru na reklamáciu použite výhradne adresu servisného strediska, ktorú nájdete nižšie. Na inej adrese nie je možné tovar na reklamáciu prijať (viď tiež kapitola  V. obchodných podmienok).

 

Vždy odporúčame, aby ste si zaobstarali vlastnú fotodokumentáciu alebo video, ktoré zaznamená stav tovaru pred jeho odoslaním a zachytí prípadné neštandardné správanie. Majte prosím na pamäti, že mnoho závad nie je zjavných, a táto dokumentácia nám môže pomôcť odhaliť príčinu závady, čo opäť urýchli vybavenie samotnej reklamácie.

 

Servisné stredisko Chytreelektro.sk


Servisné stredisko:


Mipoint

Kontaktná adresa:

Merhautova 190, 613 00  Brno-sever

Servisná infolinka:

+420 702 189 309

Otváracia doba:

Po-Pia 8:00-16:00


Email:


rma@ewt.sk